Antwoorden op de meest gestelde vragen

1. Bestellingen

Ben ik verplicht om mij te registreren op de website om te kunnen bestellen?

Nee, je kunt ook bestellen zonder je te registreren

Jezelf registreren is voordelig en kost je niks. Op deze manier heb je je persoonlijke pagina met al je persoonlijke informatie, die je op elk moment kunt veranderen. Zo kun je tijd besparen wanneer je de volgende keer wilt bestellen en kun je online alle eerdere bestellingen bekijken. Als je je inschrijft voor onze nieuwsbrief kun je via email op de hoogte blijven van al onze acties en van de laatste nieuwtjes.

Kan ik een bestelling plaatsen met verschillende smaken?

Je kunt orders samenstellen met de smaken die jij wilt in verpakkingen van 30 cups per soort. De kortingen zijn ook geldig als je verschillende smaken bestelt.

Kan ik een bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling zonder problemen annuleren voordat deze wordt opgestuurd. Mocht je je bestelling willen annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op (mail to:info@baristaitaliano.com) en geef je bestelnummer, voornaam, achternaam en je telefoonnummer aan ons door. Mocht jouw bestelling al verzonden zijn, dan kunnen we deze niet meer annuleren. Maar in dit geval kun je nog altijd van je herroepingsrecht gebruik maken.

Ik heb een kortingscode, hoe kan ik deze gebruiken?

De kortingscode die je hebt ontvangen via de nieuwsbrief, via Facebook of een ander kanaal kan gebruikt worden om een korting te krijgen op je bestelling op het moment dat je deze betaalt. Bij de checkout kun je deze in de aangegeven ruimte invullen om de bijbehorende korting toe te passen.

Zijn de producten op baristaitaliano.com altijd beschikbaar?

Alle producten van baristaitaliano.com zijn aanwezig in ons magazijn. Het is onze taak om het magazijn compleet te houden. Mochten wij in een extreem geval meerdere bestellingen tegelijkertijd van verschillende klanten ontvangen, dan nemen wij op tijd contact met je op zodat je je bestelling kunt veranderen of annuleren.

Kan ik gebruik van het herroepingsrecht gebruiken?

De producten die worden teruggestuurd moeten intact zijn en het liefst in de originele verpakking: voor beschadigde of gewijzigde producten is het niet mogelijk om van het herroepingsrecht gebruik te maken.

Om van dit recht gebruik te maken moet de klant:

– een mail naar info@baristaitaliano.com en een aangetekende brief opsturen binnen 14 werkdagen vanaf de dag dat de klant de bestelling heeft ontvangen, met daar in:

1. de wens om van het herroepingsrecht gebruik te maken,

2. nummer van de factuur en het nummer van de bestelling,

3. datum van de bestelling,

4. het product of de producten waarmee u van het herroepingsrecht gebruik wilt maken, met de codes van het artikel.

5. de bankgegevens (IBAN) van de rekening voor de terugbetaling.

wachten op een mail waarin wij de teruggave bevestigen.

– binnen 10 dagen na de ontvangst van de email met de bevestiging van de teruggave moet de klant, op eigen kosten de producten naar het volgende adres opsturen: METTERE INDIRIZZO OLANDESE

Nadat de klant de producten heeft opgestuurd zal deze binnen 30 dagen zijn vergoeding ontvangen. In deze vergoeding zijn de verzendkosten niet inbegrepen. The ItalianFoodShop SRL zal een mail sturen zodra de vergoeding is uitgekeerd.

2. Betalingen

Hoe kan ik betalen aan Baristaitaliano.com?

Alle betalingen aan Baristaitaliano.com zijn veilig en gegarandeerd. Je hebt de keus tussen verschillende betalingsmogelijkheden:

РCredit card: Baristaitaliano.com accepteert: Visa, Visa Electron, Cartasì en Mastercard.

– Paypal: om je veiligheid te garanderen maakt baristaitaliano.com gebruik van de betalingsdiensten van Paypal. Dit systeem heeft de mogelijkheid om betalingen te accepteren met Visa, MasterCard, Discover, American Express en Carta Aura.

Overschrijving.

3. Verzendingen

Hoe lang duurt het voordat ik thuis mijn bestelling ontvang?

De bestelling wordt normaal gesproken opgestuurd binnen 1-2 werkdagen na de ontvangst van de betaling. We zullen je een mail sturen wanneer de bestelling wordt opgestuurd, normaal gesproken duurt het dan 1-2 werkdagen voordat de bestelling wordt bezorgd, dit hangt van de koerier af.

Wat gebeurt er als er niemand thuis is op het moment van de bezorging?

Als er op het moment van de bezorging niemand thuis is laat de koerier een bericht achter met alle gegevens in je brievenbus. De dag daarna zal de koerier nogmaals proberen om op hetzelfde adres de bestelling te bezorgen. Mocht er dan weer niemand thuis zijn, dan laat de koerier weer een bericht achter. Neem in dit geval contact op met ons of met de koerier.

Ik ben normaal gesproken niet thuis tijdens kantooruren, kan ik mijn bestelling op mijn werk laten bezorgen?

Dat is absoluut geen probleem, het is altijd mogelijk om op je bestelformulier een bezorgingsadres door te geven (je kantoor, je buren, vrienden,…) dat anders is dan je factuuradres (je thuisadres, bijvoorbeeld).

Wat moet ik doen als de producten die ik heb ontvangen niet overeen komen met de de producten die ik heb besteld?

Wij vragen je om dit zo snel mogelijk te melden bij onze klantenservice door het formulier in vullen: Meldt meld een probleem.

Andere vragen

Als je nog andere vragen hebt, ga dan naar de sectie ‘contacten’.